Sammich

Revamped and ready for action!


You are not connected. Please login or register

Videogames

Go to page : 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 2]

1 Videogames on Tue Aug 17, 2010 8:46 pm

What sorta games you guys play?

I know you play games. All the cool guys do it.

View user profile

2 Re: Videogames on Tue Aug 17, 2010 9:32 pm

MMOs (Mabinogi)

FPS RPG sand boxes. (Elderscrolls/Fallout 3 and soon to be Fallout New Vegas)

FPS: call of duty. and a little Halo.

etc: to lazy to name the rest but you get the idea.

View user profile

3 Re: Videogames on Tue Aug 17, 2010 9:51 pm

FPS and RPGs mainly

View user profile

4 Re: Videogames on Tue Aug 17, 2010 10:52 pm

Territory War online XD

View user profile

5 Re: Videogames on Tue Aug 17, 2010 11:36 pm

Did someone say pokemon? I so play pokemon - because I like pokemon.

...Did I mention pokemon?! =O

-------------------------------

But yes. I play, or like to play, most RPGs - most notably Pokemon. In which I train creatures like this:
Epic

To kick your ass.

I also like to play a lot of FPS. Halo specifically. Because - I'm awesome.

And fighting games such as Soul Calibur and Brawl! =D

View user profile http://sammich.forumotion.net

6 Re: Videogames on Wed Aug 18, 2010 10:16 am

Karasu

avatar
Admin
As you know, Anime stuff, and GH Metallica =D

Oh, and pokemon Razz

Where I train creatures like:



this, to lose against Corebalt... over and over again... Razz


_________________
Corebalt: " And Karasu's Furret sweep'd my entire team. Embarassed "
View user profile

7 Re: Videogames on Wed Aug 18, 2010 2:37 pm

Bitches dunno 'bout ma mad pokemon skillz. My teams on the NDS games are pretty shit though, because I never liked the games. Infact, I hated them. Mad All generations before, though, fuck yeah. Althought, I never really liked second generation either - but the first and third were the shit. Really looking forward to the fifth.

View user profile

8 Re: Videogames on Wed Aug 18, 2010 9:06 pm

I've only really played through 1st gen.

Currently doing pokemon yellow on my sony erricson between gym visits....

View user profile

9 Re: Videogames on Wed Aug 18, 2010 11:17 pm

Alot of games...but mostly Bioshock, pokemon, and soul calibur recently Razz

View user profile

10 Re: Videogames on Thu Aug 19, 2010 6:35 am

Ewww bioshock lol

View user profile

11 Re: Videogames on Thu Aug 19, 2010 5:17 pm

What a Face FFFFFFFFF.....*attacks Cs23X and proceeds to make him uncomfortable in unusual questionable ways* Twisted Evil

View user profile

12 Re: Videogames on Thu Aug 19, 2010 10:01 pm

I didn't know there were fellow pokemon trainers on the forum. I'm kinda new to the games, but I'd like to battle someone...

...If you guys don't mind battling a novice Embarassed

View user profile http://sammich.forumotion.net

13 Re: Videogames on Thu Aug 19, 2010 10:11 pm

Karasu

avatar
Admin
Corebalt wrote:I didn't know there were fellow pokemon trainers on the forum. I'm kinda new to the games, but I'd like to battle someone...

...If you guys don't mind battling a novice Embarassed

IT'S A TRAP!!!


_________________
Corebalt: " And Karasu's Furret sweep'd my entire team. Embarassed "
View user profile

14 Re: Videogames on Thu Aug 19, 2010 11:04 pm

I didn't know there were fellow pokemon trainers on the forum. I'm kinda new to the games, but I'd like to battle someone...

...If you guys don't mind battling a novice Embarassed

You Whore... Mad

View user profile

15 Re: Videogames on Fri Aug 20, 2010 12:28 pm

Mehh, I would accept your challenge if indeed my NDS game's teams wouldn't be shit. Ah well. I'm more of a retro gamer I suppose. pirat

View user profile

16 Re: Videogames on Fri Aug 20, 2010 1:54 pm

CS23X wrote:Ewww bioshock lol
such a shame. I liked him up till now.
-readies piano wire-

View user profile

17 Re: Videogames on Fri Aug 20, 2010 8:32 pm

SCK[NU] wrote:Mehh, I would accept your challenge if indeed my NDS game's teams wouldn't be shit. Ah well. I'm more of a retro gamer I suppose. pirat

Dude. My team is horrible. Just Ask Akira - he trashed me, multiple times...

And Karasu's Furret sweep'd my entire team. Embarassed

So, I'm sure you team can best mine lol

-------------------------------------------------------------

I also play lots of Naruto games. Specifically for the wii. I can't wait until Ninja Storm comes out for 360 next month Very Happy

View user profile http://sammich.forumotion.net

18 Re: Videogames on Fri Aug 20, 2010 9:32 pm

Corebalt wrote:
And Karasu's Furret sweep'd my entire team. Embarassed

Lol, Jman is this true?

View user profile

19 Re: Videogames on Fri Aug 20, 2010 9:35 pm

Karasu

avatar
Admin
Mike wrote:
Corebalt wrote:
And Karasu's Furret sweep'd my entire team. Embarassed

Lol, Jman is this true?

King Furret - he's epic... just not that epic... sadly. No. Razz

Furret did manage to kill one of your weakened pokemon though, I'm pleased with that.

Also Corebalt, I can't even begin to imagine how painful that was for you to write. Oh my.. xD


_________________
Corebalt: " And Karasu's Furret sweep'd my entire team. Embarassed "
View user profile

20 Re: Videogames on Fri Aug 20, 2010 10:09 pm

>Karasu actually engraved all this onto his signature. Razz

Anyhow, bitches dunno bout ma badass team in Pokémon Red.

Wait, pokémon red? Woah, I suppose I'm still stuck in the 1990's Neutral

Mehh. At least I'm making my own Poké-game.

(You aren't, and hence, I am alot cooler than you. ANY OF YOU. Except Karasu. And Alucard.)

View user profile

21 Re: Videogames on Sat Aug 21, 2010 12:42 am

SCK[NU] wrote:>Karasu actually engraved all this onto his signature. Razz

Anyhow, bitches dunno bout ma badass team in Pokémon Red.

Wait, pokémon red? Woah, I suppose I'm still stuck in the 1990's Neutral

Mehh. At least I'm making my own Poké-game.

(You aren't, and hence, I am alot cooler than you. ANY OF YOU. Except Karasu. And Alucard.)

Yes. And it's sad. Because we all know the truth here. I suck.

ANYWAYS - When will this game be complete. I wish to finish it and give you credit for making a good pokemon game - only then when I admit you're cooler than me...

...And I'm so much more cooler than Karasu. Not Al though, Al sets the standard =]

View user profile http://sammich.forumotion.net

22 Re: Videogames on Sat Aug 21, 2010 6:54 am

Well, currently I am waiting for the release of Pokémon Black and White for new pokémon (already now has been revealed at least one that I want to do everything for in order to include it) so currently the game is actually on hold. Once the games are released and all sprites are extracted (and hopefully 2d spritesheets made of the towns and whatnot) I will then complete spriting a few of the new (fake) pokémon and trainers, and convert the black and white sprites to a suitable size. Then I will put them all in the games, and then go trough the cruciating task of finishing the tile sheets and overworld sprites, putting them in the game and then completely renew some of the maps. I also still have to remake the opening movie (no biggie really) and then rewrite every analog in the game. Razz So there's alot to be done. And also well it's not completely on hold, for I am infact (althought at a slow phase) completing the other tasks in wich Pokémon B&W are not included in in any way.

View user profile

23 Re: Videogames on Sat Aug 21, 2010 8:17 am

Well, let's see...

RPGs: Earthbound, Drakkhen, The Bard's Tale (PS2)

FPS: Serious Sam, Duke Nukem

Driving: Twisted Metal Black/Head On

Fighting: King of Fighers XI, Real Bout Fatal Fury Trilogy, Capcom VS SNK 2, Marvel VS Capcom 2, Super Street Fighter 2 Turbo

3rd Person: Saints Row 2, Wild Guns, God Hand

Arcade: Simpsons, Captain Commando, Bucky O'Hare

Adventure: Nightshade (NES), Uninvited, 5 Days a Stranger

Rythm: Guitar Hero/Rock Band, DDR, Bust a Groove

Side Scroller: Metal Slug, Matt Hazard: Blood Bath and Beyond, Contra

WTF?!?!?!?!?: Neopets

Yeah, I have a huge taste in games. For thatlast one, feel free to unload hate and mockery on me. Boredib really drives you to do random things, and it's more or less a time killer.

...One that doesn't help my status as a Semi-Furry

View user profile

24 Re: Videogames on Sun Aug 22, 2010 6:31 pm

Damn, Alu. Maybe only played 2-3 of those games.

Exactly how is Nintendo going to handle Black and White for Pokemon? How do you outdo the gods of space and time?

Unless they make the legendaries super weak pokemon or some shizz.

View user profile

25 Re: Videogames on Sun Aug 22, 2010 6:43 pm

We'll delve into other religions and make super Mormon Pokemon.

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum